nyheter

TL-PVC-0034 RÖD MJUK PVC FILM FÖRPACKNING

Inom det medicinska området har röd PVC-film också sina tillämpningar. Den kan användas för att förpacka medicinska förnödenheter och apparater. Materialet är sterilt och kan enkelt steriliseras igen vid behov. Den röda färgen kan användas för att indikera särskilda instruktioner eller varningar, vilket gör det lättare för vårdpersonal att identifiera och hantera förpackningarna.

2024/09/10
plastprodukter

Top Leader Group erbjuder ett brett utbud av plastprodukter, plastmaterial, med kompletta anläggningar för bearbetning och tillverkning av plastfolier och filmer (inklusive plastprodukter PVC-polyvinylklorid, PET-polyetentereftalat, PP-polypropylen, HIPS High Impact Polystyrene, PLA-polymjölksyra, PC polykarbonat film, etc.).

2024/08/13
TopLeader Plastic introducerar sin PVDC/PVC-farmaceutiska förpackningsfilm, tillverkad med precision med PVDC-emulsion som importeras helt från Europa.

PVC, PVDC/PVC läkemedelsförpackningsfilm, PVC-film ▶ PVDC-emulsion 100 % importerad från Europa ▶ Noggrant kontrollerad kristallinitet minimerar sprödhet och gulning ▶ In-line-detektering och offline-avvisning ▶ Snabb och snabb leverans

2024/08/05
stärkelsebaserat biologiskt nedbrytbart material

Vissa stärkelsebaserade biologiskt nedbrytbara material som PLA används för närvarande mer och mer och priserna på dem sjunker gradvis och de förväntas gradvis ersätta traditionell plast.

2024/07/25
"Termoformning med styvt, genomskinligt husdjurslakan: den ultimata lösningen på dina förpackningsproblem (och din katts lektid)"

2024/07/02
Få det senaste priset? Vi svarar så snart som möjligt (inom 12 timmar)
This field is required
Required and valid email address
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.